Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi

İdrar Kaçırma

İdrar kaçırma sorunu, kadınlarda çok daha yaygın olarak görülen ve kadınların çoğu için ciddi bir problemdir. İdrar kaçırma sorununun ilerleyen yaşla birlikte ortaya çıktığı düşünülse de, 30 yaş ve üzeri doğum yapmış ya da yapmamış kadınların da bu sorunla karşı karşıya gelmeleri mümkündür.

İdrar kaçırma sorunu, günlük hayatı olumsuz yönde etkileyen pek çok duruma yol açabilmektedir. Kadınlar için özgüveni azaltan yıpratıcı bir sürece dönüşebilir. İdrarın, gündelik hayatın sıradan eylemleri sırasında bile istemsiz bir şekilde kaçırılması gerçeği, kişileri hem psikolojik hem de fiziksel olarak sarsar. Kişinin bu olumsuzlukları yaşamamak için hemen tedaviye başvurması gerekir.

Kadınlarda İdrar Kaçırmanın Nedenleri

• Menopoz döneminde östrojen hormonlarının azalmasıyla
  • Fazla sayıda doğum yapmış olmak
  • Kalıtımsal nedenler
  • Boşaltıma yardımcı destek dokularını zayıflaması
  • Kronik hastalıklar, diyabet, astım, kas hastalıkları
  • Fazla kilolar

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi

Lazerle idrar kaçırma tedavisinde herhangi bir kesi uygulanmaz ve bu sayede herhangi bir ağrı oluşumu oluşmaz. Ağrı ve acı olmadığı için hastaya anestezi uygulanması gerekmez.

Lazerle idrar kaçırma tedavilerinde, ayakta ve hızlı şekilde uygulanabilecek yöntemler bulunmaktadır. İşlem ile kolajen dokuların üretimi arttırılır ve bu dokuların üretimi arttırılarak idrar torbasını yerinde tutan vajen ve pelvik kaslarda sıkılaşma sağlanır. Böylece idrar kaçırma şikayetleri lezar ile tedavi edilir.

Lazerle idrar kaçırma tedavileri, ortalama 20-25 dakika süren işlemlerdir. Lazerle idrar kaçırma tedavilerinde, kısa işlemlerler etkili sonuçlar alınır. Herhangi bir cerrahi müdahale söz konusu olmadığı için, enfeksiyon kapma riski de yoktur.
Lazerle idrar kaçırma tedavisinden bir hafta sonra cinsel hayat başlayabilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisinin Avantajları

• Hafif ve orta şiddetteki idrar tutamamaya yönelik çözüm sağlar
  • Üretral ve (ön) mesane duvar bölgesinin foto-termal yolla sıkılaştırılması
  • Kesiksiz bir işlemdir
  • Anesteziye gerek yoktur
  • Ayakta gelip ayakta taburcu edilme kolaylığı sağlar
  • Güvenli, hızlı ve kolay bir işlemdir
  • Yüksek başarı oranı ve hasta memnuniyeti sağlamak mümkündür.